Τρόποι Παραλαβής (μόνο για Ελλάδα)

Τα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας είναι άμεσα διαθέσιμα εντός του καταστηματός μας. Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής, η παραγγελία πάντα αποστέλλεται εντός μερικών εργάσιμων ωρών. Διαθέτουμε τους ακολούθους τρόπους παραλαβής:

1. Παραλαβή στο κατάστημά μας

Μπορείτε να παραλάβετε και πληρώσετε τα προϊόντα που παραγγείλατε εντός του καταστήματος μας, με μετρητά ή πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις). Σε τέτοια περίπτωση δείτε τις αναλυτικότερες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

2. Παραλαβή με ταχυμεταφορά (courier)

Τα προϊόντα μας είναι όλα διαθέσιμα εντός του καταστήματος μας και ταχυδρομούνται άμεσα, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, ανεξαρτήτου αριθμού προϊόντων, με:

-Δωρεάν κόστος αποστολής για παραγγελίες άνω των 45  (με αντικαταβολή είναι άνω των 49 ).
-Για παραγγελίες κάτω των 45 Ευρώ, τα έξοδα αποστολής είναι 2,90 €. Αν επιλεχθεί μέθοδος παράδοσης με αντικαταβολή, το επιπρόσθετο κόστος αντικαταβολής είναι 1 €.

Παραδίδουμε αξιόπιστα σε όλη την Ελλάδα με Courrier Ελτά Πόρτα-Πόρτα, με παράδοση μεταξύ 9:00-18:00 Δευτέρα έως και Παρασκευή (για παράδοση με άλλη εταιρεία δείτε παρακάτω). Εφόσον η παραγγελία γίνει εως 13:00 εργάσιμης ημέρας, τότε θα την λάβετε:

-σε 1-2 εργάσιμες ημέρες εντός Αθήνας
-σε 1-3 εργάσιμες ημέρες εκτός Αθήνας και,
-σε 2-6 εργάσιμες ημέρες σε απομακρυσμένες & δυσπρόσιτες περιοχές

Σε περίπτωση που χρειάζεστε την παραγγελία σας οπωσδήποτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα (με εξαίρεση τους Nησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές) τότε παρακαλώ ενημερώστε μας άμεσα τηλεφωνικά μετά την παραγγελία σας (πριν τις 12:00) έχοντας διαθέσιμο των ταχυδρομικό κωδικό περιοχής σας. Το ίδιο ισχύει για παράδοση το Σάββατο με επιπλέον χρέωση 5 €).

Αν κάνετε παραγγελία εντός Σαββατοκύριακου, η αποστολή θα γίνει Δευτέρα.

Οι παραγγελίες με μέθοδο πληρωμής κατάθεσης σε Τράπεζα, θα αποστέλλονται μόλις λάβουμε την κατάθεση.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας σας είναι απαραίτητα από την εταιρεία courier για την παράδοση (αν δεν υπάρχουν, ενδέχεται η ακύρωση της παραγγελίας). Παρακαλώ να έχετε το ακριβές ποσό αξίας παραγγελίας σε μετρητά για την παραλαβή του πακέτου από τον ταχυμεταφορέα. Πληρωμή με επιταγή δεν γίνεται δεκτή. Δεν παραδίδουμε δέματα σε ταχυδρομικές θυρίδες.

Σε περίπτωση που λείπετε από την διεύθυνση που έχετε επιλέξει να γίνει η παράδοση, ο ταχυμεταφορέας θα ξαναπροσπαθήσει για 2-4 ήμερες επιπλέον, να παραδώσει ή να σας πάρει τηλέφωνο για να συνεννοηθείτε για την καταλληλότερη ήμερα παράδοσης. Αν εάν δεν επιτευχθεί παράδοση ή επικοινωνία με εσάς τότε το πακέτο της παραγγελίας σας θα μας επιστραφεί.

Πως θα ενημερώνομαι για την φάση εκτέλεσης της παραγγελίας μου

Θα σας στέλνουμε email κατά την εκτέλεση και αποστολή παραγγελίας. Μπορείτε επίσης να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο 'Σύνδεση' (με το email & κωδικό που ήδη δημιουργήσατε) και μετά κάντε κλικ στο 'Οι παραγγελίες μου' και να δείτε την κατάσταση παραγγελίας κάτω από την στήλη ‘Κατάσταση’.

Γιατί δεν παραδόθηκε το δέμα παραγγελίας σας (θα ενημερωθείτε σε τέτοια περίπτωση)

  • Δεν ήταν δυνατή η τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη ή δεν ήταν παρόν ο παραλήπτης στην διεύθυνση παράδοσης

  • Δεν τηρηθήκαν τα συμφωνηθέν περί παράδοσης δέματος

  • Τα στοιχεία διεύθυνσης είναι λανθασμένα (Όνομα, Επίθετο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Τηλέφωνο ...).

  • Στις ελάχιστες περιπτώσεις δυσπρόσιτες περιοχών ή απομακρυσμένων νησιών εκτός δικτύου εξυπηρέτησης των εταιριών ταχυμεταφορών Courier, η παραγγελία σας θα παραδίδεται στο πλησιέστερο κατάστημα Courier και θα σας ενημερώνουν τηλεφωνικά για προτεινόμενους μεθόδους παραλαβής.

Σε περίπτωση επιστροφής του δέματος σε εμάς, τότε θα πρέπει να γίνει εκ νέου η παραγγελία (εάν είναι βέβαια ακόμα διαθέσιμο το προϊόν).

Καθυστέρηση παράδοσης παραγγελίας

Τα προϊόντα που διατίθενται στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα και ταχυδρομούνται άμεσα. Η καθυστέρηση ειναι πιθανή σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών η ανωτέρας βίας ή σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας, τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου email (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του ή επειδή π.χ. τα στοιχεία που δηλώσατε δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Μπορώ να προσθέσω 2η διεύθυνση μου, ή να αλλάξω την υπάρχων διεύθυνση, email και κωδικό πρόσβασης;

Για δική σας διευκόλυνση, στις διευθύνσεις του λογαριασμού σας μπορείτε να καθορίσετε και δεύτερη διεύθυνση αποστολής. με ονομασία πχ ‘Σπίτι ή ‘Γραφείο’ για παράδοση στο χώρο εργασίας σας ή σε άλλη τοποθεσία.

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο Σύνδεση και μετά θα μπορείτε να προσθέσετε και άλλη διεύθυνση (πχ Σπίτι, Γραφείο) κάνοντας κλικ στο Οι διευθύνσεις μου και επιλέγοντας ‘Προσθέστε μια Διευθύνση’.
Μπορείτε να αλλαξετε οποιαδήποτε στοιχεία της διεύθυνσή σας, οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας κλικ στο
Οι διευθύνσεις μου και επιλέγοντας ‘Ανανέωση'.

Για να αλλάξετε το email σας ή και το κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο ‘Σύνδεση’, μετά κάντε κλικ στο Οι διευθύνσεις μου και επιλέξτε ‘Τα προσωπικά σας στοιχεία’. Στο τέλος κάντε κλικ στο ‘Αποθήκευση’.

Δείτε επίσης Συχνές Ερωτήσεις


Μενού

Menu