Συχνές Ερωτήσεις

Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία. Εάν δεν σας καλύψουν οι πληροφορίες που δίδονται στην ιστοσελίδα μας, τότε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας σε ώρες καταστήματος στο 2106645524, 2106645531 ή οποιαδήποτε ώρα & μέρα στο email μας ή με την φόρμα επικοινωνίας για οποιοδήποτε θέμα σας ενδιαφέρει ή οποιεσδήποτε παρατηρήσεις σας (παρακαλώ συμπεριλάβετε οποιαδήποτε σημαντική λεπτομέρεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας).

Ποιοι είμαστε, ποια η σχέση μας με την ένδυση και γιατί να μας προτιμήσετε;

Έχουμε κατάστημα ρούχων από 1982 ενώ το 2009 η νέα γενιά εκσυγχρόνισε την επιχείρηση ακλουθώντας το πνεύμα των νέων εξελίξεων. Γνωρίζουμε πολύ καλά το αντικείμενο της ανδρικής και γυναικείας ένδυσης οπότε και θα σας εξυπηρετήσουμε 100% κατάλληλα λόγω της μεγάλης εμπειρίας που διαθέτουμε. Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητο στοιχείο μιας μακροπρόθεσμης σχέσης πελάτη-καταστήματος το όποιο αναπτύσσουμε και διατηρούμε πιστά εδώ και 30 χρόνια. Μάθετε περισσότερα για εμάς και τα προϊόντα μας κάνοντας κλικ στο Ποιοι Είμαστε.

Πως θα βρω γρηγορότερα αυτό που ψάχνω;

Στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας υπάρχει ένα πεδίο 'Αναζήτησης'. Εάν γράψετε μέσα σε αυτό μια λέξη όπως ‘κίτρινο’ (εάν πχ, ψάχνετε για προϊόντα με κίτρινο χρώμα), ή για πιο συγκεκριμενα αποτελέσματα πχ 'ανδρικη μπλουζα large', τότε σε 2'' θα σας προβάλει όλα τα προϊόντα που περιέχουν αυτήν την λέξη(εις). Αντί να εισάγετε την πλήρη λέξη ’κίτρινη’ ή ’κίτρινο’, μπορείτε να εισάγετε τα 3 πρώτα γράμματα πχ ‘κιτ’.

Πιο είναι το μέγεθός σας

Ανα εταιρεία/μάρκα προϊόντος ίσως να υπάρχουν διαφορές σε πραγματικές διαστάσεις. Αν δεν είστε σίγουροι για το μέγεθος σας (π.χ. από προηγούμενο ρούχο της ίδιας μάρκας που θέλετε να παραγγείλετε), τότε παρακαλώ δείτε το Μεγεθολόγιο Ανδρικών ή το Μεγεθολόγιο Γυναικείων. Εναλλακτικά παρακαλώ μην διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε για να σας ενημερώσουμε για το κατάλληλο μέγεθος και εφαρμογή του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Διαθέτουμε πολυετή εμπειρία οπότε και θα σας κατευθύνουμε καταλληλότατα για να μείνετε ικανοποιημένοι με το προϊόν που θα επιλέξετε. Εάν κάνατε στο παρελθόν παραγγελία και θέλετε να ξαναδείτε ποιο ήταν το μέγεθος που είχατε παραγγείλει, τότε κάντε Σύνδεση στον λογαριασμό σας, και μετά κλικ στο Ιστορικο και στοιχεία των παραγγελιών μου, μετά στον αριθμό παραγγελίας (πχ #03042) και θα βρείτε την ανάλυση των προϊόντων και μεγεθών που έιχατε επιλέξει.

Εγγύηση–Ποιότητα-Γνησιότητα-Αυθεντικότητα

Διαθέτουμε μόνο αυθεντικά προϊόντα επωνύμων εταιρειών (όπως Replay, BSB, Raxevsky, Lacoste, O’Neill, Henry Cottons, Chevignon κ.α. ) και μόνο απευθείας από τις επίσημες Ελληνικές αντιπροσωπείες και βιοτεχνίες. Για αναλυτικότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΕΓΓΥΗΣΗ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ.

Μέθοδοι παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά (σε ωράριο καταστήματος) ή ηλεκτρονικά (από την ιστοσελίδα μας) οποιαδήποτε ώρα & μέρα. Εντός του φυσικού κατάστηματός μας υπάρχει βέβαια πολύ μεγαλύτερη γκάμα ανδρικών και γυναικείων ρούχων, σε μοντέρνο, ευχάριστο και κλιματιζόμενο χώρο 300 τμ, με φυσικά ευγενική προσωπική εξυπηρέτηση. Για αναλυτικότερες πληροφορίες και διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας βήμα-βήμα, για το πώς να επιλέξετε ρούχο-μέγεθος-τρόπο πληρωμής, παρακαλώ κάντε κλικ στο ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

Πώς θα ενημερωθώ για την εκτέλεση & εξέλιξη της παραγγελίας;

Από τη στιγμή που ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί ‘Επιβεβαίωση Παραγγελίας’, εντός ωρών θα ταχυδρομηθεί. θα ενημερωθείτε επίσης αμέσως (αυτόματα) στο e-mail που δηλώσατε, με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας (κόστος προϊόντων, μεγέθη, και την συνολική αξία της παραγγελίας σας).

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε με διάφορους τρόπους όπως με αντικαταβολή, κατάθεση σε τράπεζα, ηλεκτρονική πληρωμή μέσω web banking, πληρωμή μέσω Paypal.com, πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτικη μέσω Paypal,
ενώ εντός του καταστήματος μας με μετρητά ή πιστωτική (με άτοκες δόσεις). Για αναλυτικότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

Ποιο είναι το κόστος και ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου

Τα προϊόντα μας είναι όλα διαθέσιμα εντός του καταστήματος μας και ταχυδρομούνται άμεσα και αξιόπιστα με courier (ταχυμεταφορά) και παραδίδονται σε 1-3 ημέρες σε ολόκληρη την Ελλάδα. Σε περίπτωση που τα χρειάζεστε την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε παρακαλώ ενημερώστε μας άμεσα τηλεφωνικά μετά την παραγγελία σας (πριν τις 13:00). Για αναλυτικότερες πληροφορίες αποστολής και κόστος αποστολής, παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Τι είναι η αντικαταβολή;

Όταν σας στέλνουμε το προϊόν στη διεύθυνση που θα μας δηλώσετε και πληρώνετε το διανομέα/ταχυμεταφορέα με μετρητά κατά την παραλαβή. Με αυτον τον τρόπο, δεν προπληρώνετε και δε χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα.

Παράδοση παραγγελίας με εταιρεία ταχυμεταφοράς της επιλογής σας

Αν επιθυμείτε η παραγγελία σας να αποσταλεί με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε θα πρέπει εσείς να κανονίστε τον courier που επιθυμείτε (η χρέωση του courier βαρύνει τον πελάτη και δεν αναλαμβάνεται απο εμάς). Σε αυτήν την περίπτωση, κατά την φάση ηλεκτρονικής παραγγελίας, επιλέξτε ‘Ταχυδρομικά κατόπιν Κατάθεσης’ και από κάτω στο πεδίο σχολίων, γράψτε ‘Θα κανονίσω εγώ την παραλαβή της παραγγελίας μου με την εταιρεία ταχυμεταφοράς τάδε’. Έπειτα, ενημερώστε μας όταν ολοκληρωθεί η κατάθεση της αξίας της παραγγελίας (με email ή τηλεφωνικά) και αντίστοιχα θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα του δέματος παραγγελίας σας για παραλαβή (σε ωράριο καταστήματος).

Μπορώ να προσθέσω επιπλέον προϊόν στην παραγγελία που ήδη ολοκλήρωσα;

Φυσικά, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί στον ταχυμεταφορέα/διανομέα. Σε τέτοια περίπτωση παρακαλώ τηλεφωνήστε μας στο 2106645524, 2106645531 (σε ωράριο καταστήματος) το συντομότερο δυνατόν μετά την αρχική παραγγελία. Εάν αθροιστικά η πρόσθεση του επιπλέων προϊόντος επιτρέπει την δωρεάν αποστολή, τότε έτσι θα γίνει.

Μπορώ να την παραλάβω στο κατάστημα;

Μπορείτε επίσης να κάνετε τηλεφωνική κράτηση του προϊόντος και να το παραλάβετε εντός του καταστήματος μας με δυνατότητα πληρωμής με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις). Είμαστε ακριβώς 5 λεπτά από την έξοδο Αττικής Οδού. Για αναλυτικότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Τρόποι επιστροφής προϊόντος

Εάν δεν σας κάνει το μέγεθος ή δεν σας αρέσει το ρούχο που παραλάβατε, τότε επιστρέψτε το σε εμάς ταχυδρομικά ή στο κατάστημα μας. Εντός καταστήματος υπάρχει φυσικά πολύ μεγαλύτερη ποικιλία. Για αναλυτικότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.

Αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης;

Θα επαναληφτεί η διαδικασία παράδοσης ή θα σας τηλεφωνήσει ο ταχυμεταφορέας για να συνεννοηθείτε για την καταλληλότερη ήμερα παράδοσης. Για αναλυτικότερες πληροφορίες παρακαλώ κάντε κλίκ στο ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Ακύρωση/αλλαγή παραγγελίας (ολικά ή μερικά)

Εάν δεν βρίσκεται σε διαδικασία ταχυδρόμησης, τότε θα τα ακυρώσουμε και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με email. Ενημερώστε μας ποια προϊόντα της παραγγελίας θέλετε να ακυρώσετε (συμπεριλαμβάνοντας νούμερο παραγγελίας, κωδικό προϊόντος, και μέγεθος). Αν θέλετε να παραγγείλετε συμπληρωματικά προϊόντα σε αυτήν την παραγγελία, τότε μόλις λάβετε την ενημέρωση ακύρωσης, τότε κάντε μια νέα παραγγελία και συμπεριλάβετε στο πεδίο μηνυμάτων το σχόλιο (Πρόσθεση στην παραγγελία Νο ###) ειδάλως ενδέχεται να σταλούν με ξεχωριστά ως νέα αποστολή με το κανονικό κόστος χρέωση αντικαταβολής.

Πως θα λαμβάνω ενημέρωση με κατάλογο νέων ρούχων και προσφορών;

Μπορείτε να εγγραφτείτε δωρεάν στην λίστα ενημέρωσης (newsletter), αποκτώντας το προνόμιο να ενημερώνεστε ανά 30 ημέρες για τα νέα ρούχα/μόδα τρέχον σεζόν, για προσφορές, αλλά και να λαμβάνετε περιστασιακά εκπτωτικούς κωδικούς. Η εγγραφή σας μπορεί να γίνει με την εγγραφή του email σας στο ‘Ενημερωτικό’ δελτίο μας (Newsletter), που βρίσκεται στο κάτω δεξι μέρος της ιστοσελίδας μας, όπου απλώς εισάγετε το email σας στο πεδίο ‘το email σας’ και μετά κάνετε κλικ ακριβώς αριστερά (μαύρο tick). Εάν θελήσετε στο μέλλον την διακοπή ενημέρωση σας, μπορείτε να μας το ζητήσετε με ένα email και θα γίνει άμεσα η διακοπή ενημέρωσης.

Τι είναι τα εκπτωτικά κουπόνια

Περιοδικά στέλνουμε στα εγγεγραμμένα μέλη μας εκπτωτικούς κωδικούς/κουπόνια μέσω των ενημερωτικών (newletters) μας που μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε κατά την διάρκεια της παραγγελίας σας, συμπληρώνοντας το σχετικό πεδίο. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζετε μείωση αξίας παραγγελίας ή προσφορά. Τα εκπτωτικά κουπόνια δεν επιστρέφονται, ενώ το ποσό του εκπτωτικού κουπονιού μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο για online αγορές στην toptenfashion.gr και δεν εξοφλείται με χρήματα στον παραλήπτη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά για μία αγορά και ισχύει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ στη τιμή προϊόντος;

Βεβαίως. Οι τιμές των προϊόντων, οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α). Ο πελάτης καταβάλλει το ποσό, το οποίο αναγράφεται κατά την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακολούθους τρόπους:
1. Τηλεφωνήστε μας στο 2106645524, 2106645531 (σε ώρες καταστήματος).
2. Με γραπτό μήνυμα με την Φόρμα Επικοινωνίας.
3. Με αποστολή μηνύματος στο email μας.
4. Στην σελίδα προϊόντος, μπορείτε να μας στείλετε το ερώτημα σας σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν στον σύνδεσμο: Ερώτηση για το προϊόν).
Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα χαρούμε με την επικοινωνία σας μαζί μας.

Γιατί να κάνετε ‘Εγγραφή ως Μέλος’

-Είναι απλή και ταχύτατη διαδικασία

-Θα βλέπετε το ιστορικό των παραγγελιών σας, (ρούχα, μεγέθη, χρώματα, ημερομηνία & νούμερο παραγγελίας-ημερομηνία παραλαβής)

-Θα σας εξυπηρετούμε ταχύτερα και καλύτερα
-Θα λαμβάνεται (εάν θέλετε) αυτόματες ενημερώσεις (Ενημερωτικά Δελτία/Newsletters) για νέα προϊόντα και προσφορές
-Θα μπορείτε να κάνετε πιο γρήγορα κάθε νέα παραγγελία
-Θα μπορείτε να ελέγχεται την κάθε φάση της παραγγελίας μέχρι την τελική διαθεσιμότητα της για παραλαβή της (επίσης με ειδοποίηση με email).
-Θα έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας και δυνατότητα παραγγελίας από οποιοδήποτε υπολογιστή κάνοντας απλώς σύνδεση με τα στοιχεία του email και κωδικού σας
-Θα μπορείτε να αλλάζεται τα στοιχεία εγγραφής σας (όνομα, email, κωδικός σύνδεσης)

Τα στοιχεία & τηλέφωνα που θα δηλώσετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την διαδικασία παραγγελίας-παράδοσης. Δεν θα χρησιμοποιηθούν σε καμία περίπτωση για διαφήμιση ή διάθεση τους σε τρίτους. Θα χρησιμοποιηθούν για ενημέρωση για νέα προϊόντα & προσφορές, μόνο εάν το δηλώσετε κατά την εγγραφή σας ή μέσω του λογαριασμού σας ή τηλεφωνικά.

Πως γίνεται η διαδικασία εγγραφής ως Μέλος

Υπάρχουν 2 τρόποι:

1. Κατά την παραγγελία. Όταν προσθέσετε προϊόν στο καλάθι και μετά εισάγετε την διεύθυνση και το email σας για την παράδοση, στο κάτω μέρος πριν το κουμπί ‘Επιβεβαιώνω την Παραγγελία μου’, κάντε κλικ μέσα στο μικρό κουτάκι αριστερά της περιγραφής ‘Προαιρετική εγγραφή Ώς Μέλος’, ώστε να ανοίξει νέο πλαίσιο όπου και θα εισάγεται στο λευκό πεδίο 5 λατινικούς χαρακτήρες ως κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας. Έπειτα πατήστε ‘Επιβεβαιώνω την Παραγγελία μου’ για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Πλέον θα μπορείτε να συνδέεστε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο Σύνδεση (πάνω δεξιά) και εισάγοντας το email και κωδικό πρόσβασης σας. Στον λογαριασμό σας Ως Μέλος θα βλέπετε το ιστορικό και ανάλυση των παραγγελιών σας και θα μπορείτε να αλλάζεται τα στοιχεία σας αλλά και να λαμβάνεται ειδικές προσφορές στο email που δηλώσατε (εάν θέλετε).

2. Χωρίς παραγγελία. Για να εγγραφτείτε ‘Ως Μέλος’ κάντε κλικ στο Σύνδεση (πάνω δεξιά) και μετά στο αριστερό πινακάκι (Εγγραφή Νέου Μέλους), εισάγεται ένα email. Μετά κάντε κλικ στο ‘κουμπί’ Εγγραφή Νέου Μέλους. Στην επόμενη σελίδα, εισάγεται τα στοιχεία σας. Ως κωδικό εισάγεται ένα κωδικό για χρήση και σύνδεση στην ιστοσελίδα μας. Τα απαραίτητα πεδία εγγραφής περιέχουν ένα κόκκινο αστεράκι. Στο τέλος κάντε κλικ στο κουμπί εγγραφή’ και θα εμφανιστεί η προσωπική σελίδα του λογαριασμού σας όπου θα μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε στοιχεία σας (διεύθυνση, email, κωδικός πρόσβασης κτλ). Τα στοιχεία της εγγραφής σας θα σταλούν στο email που δηλώσατε. Πλέον, όποτε συνδέεστε στην ιστοσελίδα μας, θα μπορείτε να κάνετε απευθείας παραγγελίες και χωρίς να χρειάζεστε να ξαναβάλετε τα στοιχεία σας και διεύθυνση παράδοσης. Έκτος αν αποσυνδεθείτε κάνοντας κλικ πάνω δεξιά στο ‘Αποσύνδεση’.

Μπορώ να προσθέσω 2η διεύθυνση μου, ή να αλλάξω την υπάρχων διεύθυνση, email και κωδικό πρόσβασης;

Για δική σας διευκόλυνση, στις διευθύνσεις του λογαριασμού σας μπορείτε να καθορίσετε και δεύτερη διεύθυνση αποστολής. με ονομασία πχ ‘Σπίτι ή ‘Γραφείο’ για παράδοση στο χώρο εργασίας σας ή σε άλλη τοποθεσία.

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο Σύνδεση και μετά θα μπορείτε να προσθέσετε και άλλη διεύθυνση (πχ Σπίτι, Γραφείο) κάνοντας κλικ στο Οι διευθύνσεις μου και επιλέγοντας ‘Προσθέστε μια Διευθύνση’.
Μπορείτε να αλλαξετε οποιαδήποτε στοιχεία της διεύθυνσή σας, οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας κλικ στο Οι διευθύνσεις μου και επιλέγοντας ‘Ανανέωση'.

Για να αλλάξετε το email σας ή και το κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο ‘Σύνδεση’, μετά κάντε κλικ στο Οι διευθύνσεις μου και επιλέξτε ‘Τα προσωπικά σας στοιχεία’. Στο τέλος κάντε κλικ στο ‘Αποθήκευση’.

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

1. Αυτόματη αποστολή του κωδικού σας στο email σας

Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό σύνδεσης (password) για την σύνδεση σας στον υπάρχων λογαριασμό σας, μπορείτε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία ώστε να σας αποσταλεί αυτόματα & άμεσα στο email σας:

Πάνω δεξιά, κάντε κλικ στο ‘Σύνδεση’. Μετά, στο πεδίο ‘Εγγεγραμμένος χρήστης’, κάντε κλικ στο ‘Ξεχάσατε τον κωδικό σας;’. Στο πεδίο ‘Εισάγετε το e-mail σας’, πληκτρολογήστε το email που δηλώσατε κατά την αρχική εγγραφή σας. Κάντε κλικ στο ‘Ανάκτηση’ και μετά από λίγο θα σας έρθει στο email σας ένας νέος κωδικός σύνδεσης. Μετά, θα μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας (πάνω δεξιά στο Σύνδεση), με τον νέο κωδικό. Θα μπορείτε επίσης να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό σύνδεσης με ένα άλλο κωδικό επιλογής σας μέσα από τον λογαριασμό σας στην επιλογή ‘Προσωπικές πληροφορίες’.


Ο κωδικός που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας (και ο νέος κωδικός) κρυπτογραφείται για την ασφάλεια σας και η μόνη δυνατότητα ανάκτησης του είναι μέσω της φόρμας ανάκτησης και αποστολής του μόνο στο email αρχικής εγγραφής πελάτη. Για την σύνδεση στον λογαριασμό σας, παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε μόνο Αγγλικούς (λατινικούς) χαρακτήρες.

2. Απόκτηση κωδικού με εκ νέου εγγραφή με άλλο email

Έναντι ανάκτησης κωδικού σύνδεσης, μπορείτε να κάνετε εγγραφή εκ νέου με άλλο email. Η διαφορά θα είναι ότι δεν θα μπορείτε να έχετε πλέον πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών, στοιχεία λογαριασμού και κουπόνια προσφορών του προηγούμενου λογαριασμού σας.

Δεν έλαβα την απάντηση σας στο ερώτημα μου;

Απαντάμε εντός μερικών εργάσιμων ωρών. Εάν δεν λάβατε απάντηση, παρακαλούμε ελέγξτε αν το email μας μεταφέρθηκε από το πρόγραμμα email σας αυτόματα στα spam/junk. Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσατε την Φόρμα Επικοινωνίας για το ερωτημά σας, ενδεχομένως να μην πληκτρολόγηθηκε σωστά το email σας. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά ή τηλεφωνήστε μας.

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με την Φόρμα Επικοινωνίας, αναγράφοντας το email σας και το πρόγραμμα email που χρησιμοποιείτε ώστε να σας αποστείλουμε οδηγίες διαχείρισης των email σας.


Δεν βρήκατε απάντηση σε κάποιο ερώτημά σας;

Θα το εκτιμούσαμε να μας ενημερώνατε με την φόρμα επικοινωνίας, διότι είναι σημαντικό για μας να απαντάμε τα ερωτήματά σας και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας. Θα σας απαντήσουμε εντός 24 ωρών.


Μενού